ورزش

تصاویر| خوان کارلوس گاریدو ورژن اسپانیایی جواد نکونام

تصاویر| خوان کارلوس گاریدو ورژن اسپانیایی جواد نکونام

به گزارش خبرورزشی، اصرار جواد نکونام سرمربی تیم استقلال به پوشیدن پیراهن مشکی در فصل گذشته و این فصل باعث شد تا حرف و حدیث فراوانی درباره او شکل بگیرد که گفته می شد نکونام اعتقاد دارد با پوشیدن این پیراهن موفق خواهد شد و نتیجه خواهد گرفت.

اما با شروع لیگ بیست و چهارم اتفاقی مشابه این اتفاق ولی از نوع اروپایی آن رخ داده است. به نظر می رسد خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن سورمه ای دارد و مانند جواد نکونام اعتقادش بر این است که با این پیراهن موفق خواهد شد. البته گفتنی است با تمام این اتفاقات تیم پرسپولیس تا پایان هفته سوم هنوز نباخته است.

گاریدو در هر سه بازی تیم پرسپولیس که مقابل ذوب آهن، تراکتور و فولاد بود از یک رنگ پیراهن، شلوار و کفش استفاده کرد که در بازی با تیم ذوب آهن فقط مدل پیراهنش متفاوت با بازی های دیگر بود. به نظر می رسد گاریدو ورژن اروپایی جواد نکونام سرمربی تیم استقلال است و در نوع پوشش و اعتقاد به پوشیدن یک لباس در تمام بازی ها با این سرمربی نکته مشترک دارد.

خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور - پرسپولیس
خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور – پرسپولیس با تی شرت سورمه ای
خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور - پرسپولیس
خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور – پرسپولیس با پیراهن سورمه ای، به کفش و شلوار هم دقت کنید، همان کفش و شلوار بازی اول است
خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور - پرسپولیس
خوان کارلوس گاریدو در دیدار تراکتور – پرسپولیس، با همان پیراهن بازی امشب، فقط با این تفاوت که در تبریز آستین ها تا خورده است
خوان کارلوس گاریدو در دیدار پرسپولیس - فولاد
خوان کارلوس گاریدو در دیدار پرسپولیس – فولاد با همان پیراهن، همان شلوار و همان کفش!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا